Pages

16. nov. 2010

Day 30

Hvor er du om 5 år.

Tjaa, det er et godt spørgsmål, men jeg gætter på, at jeg er i gang med at tage uddannelsen Grafisk Kommunikation. Jeg har planer om at tage enten HTX eller HHX efter 9. klasse (jeg kan helt selv vælge mellem de tre gymnasiale uddannelser, linjer og fag, da det eneste krav på Grafisk Kommunikation er, at man skal have en gymnasial uddannelse). Jeg har så valgt STX fra, da jeg synes, der er mere sprog og historie, end jeg kan overskue. Jeg er mere til matematik og videnskabelig fag. Så lige nu står jeg mellem HHX og HTX, men det ender nu nok med, at jeg vælger HTX - der er nemlig ikke alt det dersens økonomi. Jeg ved bare ikke, om det bliver for naturvidenskabeligt. Men nu må vi se, jeg har stadig lidt tid at filosofere over min fremtid endnu.
Hvad skal I efter 9. klasse? Og hvor er I om 5 år?

Ingen kommentarer: