Pages

13. nov. 2010

Day 28

Et billede af dig fra sidste år og nu - hvordan har du ændret dig?



Jeg har ændret mig rigtig meget. Jeg er begyndt at bruge make-up og gøre noget ud af mit hår. Min stil har ændret sig fra flippet til casual - sådan sort og gråt, afslappet tøj. Jeg har fået en kæreste, jeg har fået nye venner, og jeg er kommet tættere på de venner jeg havde i forvejen. Jeg har også ændret mig mere psykisk; jeg er blevet meget mere moden, jeg er ikke nær så bange for at fremlægge mere, og jeg bliver ikke nær så nervøs, når jeg fremlægger, mere. Jeg er blevet psykisk stærkere, og jeg er blevet meget bedre til at klare mig på egen hånd. Jeg har lært at tage tingene, som de kommer, og at være mere spontan. Jeg har fået mere frihed og er blevet gladere for mit liv. Jeg har også lært, at mennesker ikke altid er, hvad de udgiver sig for at være, og at man virkelig skal passe på, hvem man kalder sine venner. 
Det var bare nogle af de ting, jeg kunne komme i tanke om.

Ingen kommentarer: