Pages

4. nov. 2010

Day 19

Dine kælenavne og grunden til at du har dem.

Jeg har primært tre kælenavne. Rolle, Nulle og Milla.

Rolle er opstået af Trolden, som jeg blev kaldt af min far og hans familie, da jeg var mindre. Det er så blevet til Rolle, da det andet var for besværligt, og det bliver jeg stadig kaldt af far, Charlotte og resten af fars familie.
Nulle bliver jeg kaldt af min mor og hendes veninder. Jeg tror ikke, at der er en bestemt grund til, at jeg har fået lige netop det kælenavn - min mor er bare begyndt at kalde mig det, og så er det hængt ved.
Milla stammer (sjovt nok) fra mit navn, Camilla. Det bliver jeg kaldt af mine veninder.
Jeg bliver kaldt C af en af mine venner, som hedder Marcus. Ham kalder jeg så P.
Af feks. Hjalte bliver jeg nogle gange kaldt Gross. Det er mit efternavn, så det er ikke så spændende.

Har I nogle underlige kælenavne?

Ingen kommentarer: