Pages

2. nov. 2010

Day 17

Noget du helt selv har lavet.

Jeg ved helt ærligt ikke, hvad jeg skal skrive om her. Jeg er (efter min mening) ikke særligt kreativ. Og så har jeg en anelse travlt i øjeblikket. Jeg skylder jer noget.. jeg ved det! Det bliver når jeg engang har fået lidt mere tid, for jeg synes, jeg stresser lidt rundt for tiden.

Alle cellerne i min krop vælter forvirrede rundt. Nogle er helt hvide pga. stress, nogle er røde af raseri, andre er helt sorte af forvirrethed, mens en masse er helt blå af en stor trang til at tude. Nogle mega-kolo-enorme skyer har dækket mit sind, og der er varslet om uvejr. Jeg tror, der er regn på vej. Og måske også tordenvejr, for jeg har trang til at skrige, jeg kan snart ikke rumme mere. Jeg er fyldt op til randen, og hjernecellerne i mit hoved er trætte af at bære rundt på alle mine tanker. 

Ingen kommentarer: