Pages

22. nov. 2010

Baked Alaska


Nice one.

6 kommentarer:

Line sagde ...

EJ, det ser MEGA nice ud!!!!!

Amanda sagde ...

Mmm hvor ser den bare lækker ud. Hvilken smag er den? :D

Line sagde ...

Det synes jeg nemlig også, man skal! Og ja, det var virkelig spændende, og jeg tror også, det ender med at være sådan noget, jeg kommer til at lave - det er i hvert fald mit mål. Altså selvom min drøm jo er at blive udøvende kunstner, men nu må vi liiiiige se, hvor realistisk den er, haha!

Amanda sagde ...

Tusind tak! Hvor er du sød! :D
Det lyder da helt vildt lækkert! Men er Ben & Jerry ikke bare normalt dyrt? Hvad kostede det? :D

Clara sagde ...

Den ser lækker ud!!
Er bare ikke lige til hvid chokolade, så jeg holder mig til Phish Food ;D

itstime sagde ...

Jeg elsker B&J. Min yndlings er Chocolate Fudge Brownie - den er perfekt.

http://aintittime.blogspot.com/