Pages

25. nov. 2010

251110.

Så er det blevet torsdag (surprice, hva?), og jeg gør mig klar til at gå en dag i møde, hvor jeg ikke får et øjebliks pause. Jeg skal i skole fra 8.15 til 12.00, og når jeg får fri, tager jeg hjem og får lavet matematik til fredag. Så tager jeg til lægen 14.45, og når jeg er færdig der, bliver jeg kørt ud til min far, hvor jeg skal "passe" Mads og Natasja til kl. 17. Vi samler Magnus op på vejen ud til far, for vi har aftalt, at vi skal lege sneboldskamp med ungerne :D Omkring kl. 17 bliver jeg (og måske Magnus) samlet op af Natascha. Vi sætter kursen mod Stenhus, hvor der er julemarked. Vi skal ind og se Krop & Kartofler*. Når det er færdigt tager jeg hjem og slapper af.
Derfor får jeg sandsynligvis ikke blogget før i aften, så I må have en dejlig dag!

* Læs: Krop & Kartofler er et hold, en lærer fra skole har. Man skal være lidt skør i bolden og kunne grine af sig selv og turde gøre grin med sig selv, for man laver underlige sketches, synger sjove sang og danser til vild og mærkelig musik. Det hele går egentlig ud på, at få publikum til at grine (og måske at have det sjovt og turde gøre grin med sig selv). Det er pisse skægt, jeg var også med, da jeg engang gik i syvende - og så har jeg også gået på holdet et stykke tid, og skal faktisk starte igen til januar!

Ingen kommentarer: