Pages

30. okt. 2010

Rune Klan

(Der skulle egentlig have været et billede, men Rune har en sjælden hudsygdom, og det betyder, at han dør, hvis man tager billeder eller filmer.)

Tja. Rune Klan. Det var da meget fascinerende og meget gribende. Men jeg blev ærligt talt lidt skuffet. Det var sjovt nok, men der var bare for meget hokus pokus. For meget trylleri og for lidt stand-up. Det var sjovest i starten, for det startede ligesom med stand-up og fadede ud i tryllerier. Det var fascinerende, men det var bare ikke ren og skær stand-up, og det er jeg lidt ked af. Jeg havde måske også regnet med, at det var stand-up. Det var det, der var blevet banket ind i mit hoved. Og det var da gribende, men jeg blev bare kun halvt grebet. Det var fedt at se, og det er fedt at have prøvet. Og nu er det så også fedt at vide, at Rune Klan ikke er bedst i min verden.
Også selvom han sagde nogle fede ting. Han skulle bare have skubbet trylleriet ud og hevet stand-up'en ind. Men det er fair nok. Han er bare ikke helt Mick Øgendahl.

Ingen kommentarer: