Pages

28. okt. 2010

Puslespil

Lavede mine lektier allerede da jeg kom hjem fra skole, så jeg havde tid til at samle puslespil med min mor. Jeg ELSKER bare at samle puslespil, for det er så afslappende og hyggeligt. Vi er ikke nået så langt endnu, men det går da fremad! Vi har samlet kanten og noget af det 'indvendige'.



 I dag blev der spillet skolefodbold på banerne på Stenhus Kostskole, hvor jeg går, så det fik vi lov til at se. Vores skolefodboldhold vandt 2-0 over Egebjergskolen fra Albertslund. Jeg har ikke andet at sige end: "Så kan de lære det!"

Spiller jeres skole skolefodbold?

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Døden er det værste ved livet, det er endnu værre når nogle man elsker dør. Man bliver knust som et glas der bliver smidt ned fra 50 meters højde! Undskyld at jeg først svarer på din kommentar nu omkring Ronjas død. Jeg kunne ikke tage mig sammen til at svare på dem før nu. Hver gang jeg så på indlægget mindede det mig om Ronja, og jeg kunne ikke svarer i mens jeg græd. Nu er der ikke flere tårer tilbage, dette korte øjeblik, så jeg svarer nu! :)