Pages

15. okt. 2010

Ondt i halsen

Som overskriften så fint afslører, at jeg havde ondt i halsen i dag, så jeg blev hjemme, selvom det måske er lidt strengt, for hvis det nu havde været under normale omstændigheder, havde jeg sagtens kunne tage i skole. Men da det var motionsdag og jeg skal til Berlin søndag morgen, ville jeg ikke tage chancen og løbe rundt i shorts i det kolde vejr. Så jeg blev hjemme og hyggede med min mor. Jeg fik sovet noget mere, og det trængte jeg virkelig til! Så har jeg sammen med min mor samlet puslespil og hørt musik. Rigtig rart, for der er ikke rigtig nogen, der siger noget, for man sidder og 'tænker'. Det er en af de mange ting, jeg elsker at lave med min mor.
Min mor er lige draget af sted til fest på skolen, hvor hun arbejder, og om lidt kommer Sofie til hyggeaften med film, nattøj, købepizza og snacks :D Det bliver rigtig hyggeligt, jeg glæder mig til at se hende!

Hey, det er lige gået op for mig, at jeg har fået efterårsferie! Hvor er det egentlig nice!

Hvad skal I lave i jeres ferie? Bare slappe af derhjemme eller skal i til det store, stygge udland?

2 kommentarer:

Line sagde ...

Hvor er jeg bare glad for at jeg går på gymnasiet. Skolernes Motionsdag var det VÆRSTE og jeg vandt altid på undskyldninger for at slippe :D
Men god bedring, det ville være nederen at være syg i Berlin :-)

I efterårsferien skal jeg til udlandet... Ej, det skal jeg ikke, skal til Herning og se Lady Gaga, men når man kommer fra Sjælland (eller... Holbæk, så det er ikke SÅ langt væk), så er Herning altså ret langt væk... Længere væk end Sverige, så for mig er det udland ;-)

magnus sagde ...

Synges det er dårligt at du ikke kom i skole! havde lige glædet mig til at se dig <3