Pages

9. okt. 2010

Kender I det..

.. når man vågner, men egentlig ikke har lyst til at stå ud af sengen? Sådan havde jeg det, da jeg vågnede tidligere. Og sådan har jeg det faktisk stadigvæk. Men jeg er sulten og ved at dø af tørst, så jeg tror, jeg vil springe ud af sengen, hoppe i et par natbukser og kapre køleskabet om lidt.
Senere skal jeg ind og se "Grusomme mig" med far, Mads og Natasja. Jeg glæder mig ret så meget - den ser jo helt vildt grineren ud!


I går var vi jo nede og spise hos familien Hansen, og det var rigtig hyggeligt. Vi snakkede og grinede og hyggede os. Jeg havde aldrig været der før og heller ikke mødt Rikke før, men hun var rigtig sød og vi legede rollespils-skumgummi-våben-krig med Mads, Natasja og Rasmus. Det var herre sjovt! Så spillede vi noget kort og snakkede. OG SÅ HAR JEG FÅET LOV TIL AT PRØVE HENDES KNALLERT EN DAG!! :D Det bliver ret fedt at prøve, jeg håber ikke, jeg kører nogle ned eller kører ind i en busk eller sådan noget i den stil - det kunne nemlig godt ligne mig alt for meget!
Jeg kunne godt tænke mig en knallert, når jeg bliver 16. Det ville da være alt for nice! :D

Hvilken holdning har I til knallerter?

Ingen kommentarer: