Pages

21. okt. 2010

I HEART BERLIN!

Jeg kom hjem fra Berlin her i går (i dag) omkring 00.00. Vi tog dernedefra 15.15 med bussen, og det var meningen, at bussen skulle ankomme 22.40 til DGI-byen, men færgen var en halv time forsinket. Og så skulle vi jo også lige til Holbæk... Så ja, det blev sent.
Men det har virkelig været fedt at være i Berlin. Det er jo en helt vildt fed by! Vi boede midt på Kurfürsten Damm, som er 'shoppinggaden' i Berlin. Men jeg har nu ikke købt det store, for det er ret så dyrt. Jeg har købt en lysegrå trøje, sådan lidt strikket, i NewYorker, hvor jeg også købte en taske, som er i sådan noget mørkegrønt strik. Så har jeg købt en mørkegrå trøje i H&M og en mascara. And that's it! Skal nok poste nogen billeder, men gider ikke lige nu (Ja undskyld, men jeg er lidt doven i dag). Vi så Holocaust monumentet, Kirken på Kurfürsten Damm (Læbestiften og pudderdåsen), Checkpoint Charlie, Tv-tårnet (dog kun nede fra jorden) og en masse andet. Vi kørte rigtig meget med U-bahn og S-bahn (det der svarer til metroen herhjemme). Rigtig nice system, men fuck det er indviklet første gang, man skal bruge det. Vi var da også ved at fare vild flere gange, haha.
Men I burde besøge Berlin, hvis I ikke har været der, for det er virkelig en fed by. Noget af det, der gør det til en fed by, er at man kan være lige præcis den, man gerne vil være. Der er ikke nogen, der kigger underlig på en. Der er fedt!

Lige nu sidder jeg og ser Tempelriddernes Skat II. Jeg synes faktisk, at det er nogle meget fede film.
Senere kommer Natascha og spiser med. Det bliver godt at se hende!

Ingen kommentarer: