Pages

8. okt. 2010

Fredag så det vil noget...

.. eller måske ikke.
Ej, det bliver meget hyggeligt. Jeg glæder mig faktisk ganske meget! Vi skal ned og spise hos min lillebrors vens familie. Det lyder måske ikke helt vildt skægt eller noget, men han har en søster, som er et år ældre end mig, og jeg glæder mig herre meget til at møde hende. Vi har skrevet lidt med hinanden på facebook og sagt "hej" og sådan noget. Så det bliver ganske fint. En rigtig nice fredag aften efter mit hoved!

By the way; har jeg fortalt, hvad jeg fik i min geografiprøve, som vi lavede i mandags? Det var om det danske kulturlandskab (at vi har lavet landskabet om. Fældet træer, lavet marker, bygget veje og byer osv.). Jeg fik 12! 1 - 2! Det havde jeg virkelig ikke regnet med, måske et 10-tal. Men jeg er sgu stolt! :D
Jeg fik også 10 i tysk stil, 10 i dansk stil og 12 i problemregning! Lækkert!

Hvad skal i bruge jeres fredag aften på?

Ingen kommentarer: