Pages

10. okt. 2010

Endnu en søndag

Så er det (igen) søndag.
Jeg sidder placeret på min seng i mit værelse oppe hos min far og hører monster høj musik - halleluja for dockingstationen, jeg har stjålet og stillet ind på mit værelse! ... Baby, close your eyes... Det er kun Mads, Rasmus (Mads' ven. Faktisk hans familie vi var nede ved i fredags) og mig. Jeg har lavet de lektier, jeg kan med de bøger, jeg har med her ud, så jeg har skruet op for musikken. Det er så højt, at det overdøver alle tanker, og det eneste, man kan gøre, er at skråle med. ... I think, I'm in love with my stereo... For mig er musik en slags healing, jeg bliver helt vildt glad af det. Det kan desværre så også holde mig nede i det sorte hul, hvis jeg er dernede. Men det synes jeg egentlig ikke gør spor, for jeg har bare brug for at være trist en gang i mellem. Måske er det fordi jeg altid er så glad? ... Whenever I hear the sound... Whenever I hear the sound... Whenever I hear the sound...
Uhh, nu er det de fede tekster fra When I'm Gone med Eminem der fylder mine ører. Gud, jeg elsker den sang! And when I'm gone, just carry on, don't mourn, rejoice everytime you hear the sound of my voice, just know I'm looking down on you smiling, and I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain, just smile back...

Ingen kommentarer: