Pages

11. okt. 2010

En kort dag

I dag er det mandag - ugens bedste dag ifølge skoleskemaet.
Dagen står på dansk, engelsk, geografi, matematik og 2x idræt. Kan det blive smukkere? Nej, det tror jeg vist ikke lige! I dag i dansk fik vi diktat tilbage og jeg fik 5 fejl = 10. Det lyder måske ret så stræber-agtigt, men det er virkelig dårlig af mig. Men jeg havde også overset at man skulle sætte kryds og bolle i en opgave, så det fik jeg fire fejl for. Totalt dumt! Da jeg var færdig på skolen, tog jeg hjem og lavede lidt lektier. Jeg mangler så stadig og øve tysk, som vi skal fremlægge i morgen, for 16.30 mødtes jeg med Line nede i byen. Hun skulle have byttet nogle smykker, men turen gik også lige forbi H&M, hvor jeg fik købt to BH'er - lækkert, jeg mangler. Da jeg kom hjem fra byen, lavede jeg kanelsnegle med min mor, så spiste vi og nu har jeg lige kværnet to kanelsnegle, for nøøøøøj de var gode!
Jeg sidder og ser Venner på TV2Zulu - før var der det afsnit hvor Ross finder ud af at hans kone er lesbisk. Jeg var flad af grin, da han sagde "Oh, she is gay. She is so gay!" Det er genialt sagt! Nu er der det afsnit med UNAGI. Det er også helt vildt genialt, så komisk når Rachel og Phoebe står bag gardinerne i Ross' lejlighed og forskrækker ham, da han kommer hjem. Det skal bare ses :D

Kan I lide "Venner"?

Ingen kommentarer: