Pages

3. okt. 2010

Ein Sonntag

Lige nu står den på lektier - nok mest geografi, for vi har prøve i morgen. Om Danmarks Kulturlandskab. Gaaaaaab! Ej, men det er nok lidt til min fordel, for det er rimelig nemt (Et kulturlandskab er et areal, som mennesker har dannet ved at ændre på det oprindelige naturlandskab, osv. osv) og så er det kun 10 sider. Men det er ligesom bare lidt svært at komme i gang med at læse, når der er noget, som hedder facebook, der hele tiden kræver min opmærksomhed. Jeg har prøvet at lukke ned for det, men så skriver den ene og så skriver den anden. Jeg har det ikke nemt, haha. 
Kl. 15 kommer Tom, Lis, Anna og Ida til hyggedag, hvor vi skal spille spil, se fjernsyn og proppe i hovedet. Det passer perfekt til den grå himmel og det regnvejr, som er derude på den anden side af vinduet.

Nå, jeg må vende tilbage til (eller starte på) mine geografilektier.

Hvad skal I lave i dag?

Ingen kommentarer: