Pages

28. okt. 2010

Day 12

Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du?

Den første er nem, Jeg fandt blogspot, da jeg søgte på 'gratis hjemmeside'. Og jo, jeg ved godt, at blogspot ikke er hjemmesider. Men jeg havde en periode, hvor jeg syntes, det var vildt fedt at have en hjemmeside.Og det udviklede sig så til en blog - for jeg har haft en blog før. Adskillige faktisk. Men det har aldrig rigtig været noget seriøst, og der er aldrig nogen, der har læst dem udover mig selv og min far. Så stoppede jeg for et stykke tid og er så begyndt igen. Hvorfor blogger jeg så? Jo, jeg blogger simpelthen fordi, det er sjovt og fordi jeg godt kan lide det. Jeg elsker at skrive, og så synes jeg, at det er en sjov måde at få sine daglige opture og nedture behandlet på. Det er en slags digital dagbog - det er bare så meget federe end at skrive dagbog, for man skal ikke tænke på, om man skriver grimt, eller om den bliver fundet af nogen. For det gør den helt sikkert.Og det, synes jeg, er fedt. At man tør vise, hvem man er, og hvad man står for. At man tør fortælle om både opture og nedture. Det, synes jeg, er stort. For mig er at blogge en slags terapi - jeg bliver glad og afslappet af det. Og så er det også lidt sjovt at skulle finde på nye ting og lave designs og logoer og sådan noget. Jeg synes nemlig, designet er en stor del af bloggen. Det er måske ikke det, det drejer sig om, men det er det, der gør, at man får lyst til at læse den.
Men alt i alt (den korte version) blogger jeg, fordi jeg elsker det!

Ingen kommentarer: