Pages

16. okt. 2010

Berlin

Her sidder jeg foran skærmen og spiser de sidste af de chips, Sofie havde med i går. Jeg er lige kommet ud af badet, og jeg tror, jeg har fået pakket det sidste. Sofie gik 16.30 og Magnus, der kom kl. 11, gik her for en time siden. Vi har hygget og rigtig meget, og gæt hvad vi lavede... BINKO, vi så film! 
Nå men i morgen kl. 05.00 drager min mor og jeg mod København, hvor der uden for DGI-byen, venter en bus mod Berlin. Jeg glæder mig helt vildt meget, det bliver rigtig spændende - men også fedt at være af sted med min mor. Vi skal se det jødiske museum, checkpoint charlie og noget af muren, den der specielle kirke (kaldes den ikke læbestiften og pudderdåsen eller sådan noget?) og så har vi planer om at SHOPPE!

Nå, jeg vil tørre mit hår, og så vil jeg gå i seng, for jeg skal op  04.40 i morgen.
Nyd, at I kan sove længe folkens!

Ingen kommentarer: