Pages

10. sep. 2010

The weekend

Ahhh, nu er jeg kommet hjem til far. Skolen forløb fint, vi skulle først møde klokken 9.00 og så havde vi vikar i første time, så det var til at overleve. 14.45 blev jeg hentet af min mor, som kørte mig og til far, tak mor! Senere i dag skal jeg have lavet lektier, og så skal vi ud og spise med nogle af far og Charlottes venner, men jeg overvejer at blive hjemme og få lavet en masse lektier, bla. noget af den danske og den tyske stil. Måske skulle jeg spørge Magnus, om han gider at komme forbi et par timer? 
I morgen (som jeg nok har fortalt før) skal jeg på Kødkvægsskue på Nyvang med Josephine og hendes familie. Vi skal have 5 dyr med, to kvier, en tyrekalv, og en ko med kalv. Jeg tror nok,jeg skal mønstre kalven. I må lige skrive, hvis I vil have flere detaljer, for det er nok ikke så spændende for jer 'ikke-komennesker'... 15.00 bliver jeg hentet og så skal jeg hjem og have et bad og have noget rent tøj på, for vi skal være til fødselsdag i Kokkedal 16.30.
Søndag skal jeg ud på Kødkvægsskuet igen, og det slutter allerede 16.10, så jeg regner med at hoppe i nattøjet og få lavet flere lektier, når jeg kommer hjem. Nøøøøj, jeg hader lektier!

Hvordan har jeres dag været, og hvad skal i lave i weekenden?

Ingen kommentarer: