Pages

5. sep. 2010

Søndag d. 5. september 2010

Jeg tror, at man kan kalde min søndag for en helt almindelig søndag.
I dag har jeg haft travlt uden egentlig at have det. Jeg har nået at lave en masse ting, uden at jeg har følt mig stresset eller noget. Jeg vaskede alt tøjet fra Tjekkiet-turen i går - 3 omgange! - så jeg tog det ned og lagde det sammen og lagde det på plads i dag. Det var rigtig rart, for nu føler jeg ikke længere, at jeg ikke har noget at tage på. Kl. 12 kom Magnus, den dejlige dreng. Jeg havde faktisk savnet ham! Så det var rigtig dejligt at se ham og snakke med ham. Vi nåede også at se G. I. Jane inden han tog hjem kl. 16 - rigtig fed film! 16.30 kom min mormor og morfar. Det var rigtig hyggeligt at se dem igen. Vi fik flæskesteg, brune kartofler og brun sovs til aftensmad, mums, siger jeg bare! Efter maden spillede vi Hvist, hvis I ved hvad det er? Et lidt indviklet kortspil, men det er sjovt, når man først har lært det 8D
Da de gamle var taget hjem, fik jeg lavet tysk og nu sidder jeg så her og nørder facebook (som jeg plejer - hovsa!) og downloader musik. Nogen gode forslag?

Ingen kommentarer: