Pages

19. sep. 2010

Søndag d. 19. september 2010

Rigtig kreativ titel, jeg ved det godt 8D
Ja, her i weekenden har jeg lavet meget og lidt på en gang. I fredags lavede jeg ingenting udover at se fjernsyn, flade, æde masser kalorier og stalke mennesker på facebook. (Jeg fik faktisk også lavet noget af min afleveringsopgave. Nice!). Ret så rart. Lørdag lavede jeg lektier, suk! Jeg fik lavet min danske stil færdig, thumbs up, og så fik jeg skrevet lidt på min tyske stil. Jeg har normalt ikke noget imod stile, men nøøøøj hvor kan tyske stile pisse mig af! Jeg bliver så irriteret af, at man skal slå hvert andet ord op. Nå, men det vigstigste er, at jeg fik lavet lidt på den. Nu mangler jeg så "kun" en halv side... Btw, så var jeg faktisk også ude hos SH og spiste flæskesteg til aftensmad. God, det smagte godt!
I dag, søndag d. 19. september 2010, får jeg gæster. Faktisk lige om lidt. Magnus kommer, jeg glæder mig til at se ham :D I aften skal jeg bare hygge med min mor, inden jeg tager op til min far i en uge. Og næste uge, ja, der skal jeg i praktik!! Jeg får hjertebanken bare af at tænke på det. Jeg glæder mig sygt meget!

Hvad skal I lave i dag? Og hvor og hvornår skal I i praktik?

Ingen kommentarer: