Pages

6. sep. 2010

Robinson Ekspeditionen 2010

Så er det her om en halv times tid, at Robinson Ekspeditionen 2010 starter.
JEG GLÆDER MIG HELT VILDT! 
Selvom jeg synes, at det de sidste år er blevet lidt for meget, så har jeg det stadig sådan, at det bare skal ses. Det er en af de bedste danske serier, og det er altid det, der er samtaleemnet i skolen dagen efter.

Så nu ved I, hvor I kan finde mig de næste mange mandage kl. 20: Siddende forventningsfuld på min flade røv foran fjernsynsskærmen med åben mund og store øjne.

Se 'traileren' her: http://tv3.dk/robinson

Hvad synes I om Robinson?

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Tusind tak fordi du mindede mig om det! Jeg havde glemt alt om det. Nu sidder jeg og ser det, tusind tak! :D<3
---
Mit værelse er bare fuldendt, for mange ting ville også ødelægge det lidt ;) Men det kunne du jo ikke vide :D Tak for forslaget! <3