Pages

15. sep. 2010

Regnvejr

Har jeg nogensinde skrevet, at jeg elsker regnvejr?
Og ikke kun når man sidder indenfor under dynen og kan høre regnen, der klasker mod ruden. Nejnej, også når jeg går hjem fra skole, og der lige pludselig bare bliver åbnet for sluserne, så jeg ender med at ligne en druknet mus med vådt hår og mascara langt ned ad kinderne. Jeg ved godt, at det lyder skørt, men jeg synes, man ser naturen fra sin smukkeste side, når det regner. Man ser naturen uden make-up.. blottet.
Haha, ja, det lyder sikkert som et dårligt digt eller en ordentlig omgang halv-poetiske ting, som er sat sammen... Men det er nu virkelig sådan, jeg har det!

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Jeg forstår det godt. :) Har det på akkurat sammen måde.

neena. sagde ...

jeg kan godt se din pointe.. alligevel synes jeg altså at verden er smukkest, når solen skinner fra en skyfri blå sommerhimmel. (;

Line sagde ...

Hmm, jeg kan også godt lide regn, men altså kun under dynen, med varm kakao i den ene hånd og en bog i den anden :D Og så er jeg velsignet med skråvinduer, så det giver bare sådan en enormt hyggelig lyd, når regnen rammer ruden :D Men altså, nej, jeg er ikke den store fan af regnvejr udover på en efterårssøndag, hvor man bare skal sidde og læse :D