Pages

26. sep. 2010

Praktik.

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Så er det i morgen, jeg skal starte i praktik. Jeg glæder mig da bare alt for meget! I aften kører min far mig ind til København, hvor jeg skal bo hos sammen med min veninde hos hendes onkel. Det bliver rigtig fed at være sammen med hende en hel uge, det bliver hyggeligt. Hun skal ud i lugthavnen hos Novia og jeg skal ind på et reklamebureau, som hedder Small ApS. Det bliver rigtig fedt, selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal lave endnu. Men jeg får en opgave, jeg skal være med til at løse. Tjotalt nice!

Jeg var ikke på computeren hele dagen i går, da mit program så cirka sådan ud:

8.20 Jeg stod op og gik i bad
9.00 Jeg pakkede en taske.
10.00 Min far kørte mig til Holbæk, hvor jeg hentede tøj. På vej hjem hentede vi Magnus.
10.40 Min far satte mig og Magnus af hos Natascha, hvor jeg var til i morges.

Det var helt vildt hyggeligt hos Natascha. Hendes lillebror havde to venner på besøg, som også skulle sove der. De var helt vildt søde. Jeg kender dem faktisk godt, for de går en klasse under os på vores skole, og min mor har haft dem i de små klasser (hun er lærer). Men jeg har aldrig været sammen med dem på den måde før. De kom klokken 16 og klokken 17 kom Sofie. Det var helt vildt hyggeligt, for vi snakkede, grinede, så fjernsyn, åd pizza og råhyggede. Det var rigtig rart, at være sammen med Magnus, for jeg skal ikke se ham hele næste uge pga. praktikken. Forstå mig ret, det var selvfølgelig også megalækkert at se de andre, men det er bare noget lidt andet med kæresten - uhh, jeg kommer til at savne ham og tøserne. Jeg synes, det er okay at savne folk, men jeg vil bare ikke være sådan et menneske, der ikke kan undvære sin kæreste i længere tid ad gangen. Hvis forholdet skal fungere, skal man også have tid hver for sig. Vi er sammen sådan en gang om uge, og det, synes jeg, er fint. Vi snakker så rigtig meget i telefon og skriver sms'er, men det er bare hyggeligt.

Hvordan har I det med sådan noget.. øhm, kærestetid?

Ingen kommentarer: