Pages

21. sep. 2010

OH MY GOD!

Jeg orker bare ikke flere lektier! Jeg har nu siddet fra jeg kom hjem omkring klokken 16 til klokken 19 og igen fra 19.30 til nu. Jeg drukner jo i lektier her bag skærmen. Og jeg synes ærligt talt ikke, det er helt fair. Jeg har afleveringsopgave for til i morgen, dansk stil for til torsdag og tysk stil for til fredag. Og så er der så også alle de andre lektier.. Puha. Den danske stil er færdig, af afleveringsopgaven mangler jeg at skrive én opgave ind og jeg har skrevet en halv side af den tyske stil - det skal så fordobles til en side. =(&#"=?`/"!;*?/#€!!!
Undskyld, at jeg lige flipper ud her, men jeg havde lige brug for at afreagere lidt!

Nå, men ellers har jeg ikke lavet så meget andet end lektier de sidste dage.
Søndag var jeg sammen med Magnus en hel dag, det var rigtig dejligt, for vi slappede max af. I går lavede jeg lektier da jeg kom hjem fra skole og så så jeg venner til rimelig sent. Ups! Men jeg kunne bare ikke nænne at stoppe midt i et afsnit! Og i dag hentede jeg min søster på skolen på vej hjem fra skole, inden programmet stod på flere lektier.
Og selvom jeg har lavet lektier så længe, føler jeg bare ikke, jeg har lavet en skid. Måske er det fordi, at folk bliver ved med at sende sms'er til mig?

Hvad går I rundt og laver her for tiden?

Ingen kommentarer: