Pages

4. sep. 2010

Nøj, hvor jeg bare elsker min seng!

Ahoj*!
Så er jeg hjemme fra en vellykket tur til Tjekkiet med min dejlige klasse, 9.D.
Vi ankom til skolens parkeringsplads lidt over 10, hvor der stod en masse håbefulde forældre, der glædede sig til at se sine unger igen. Det var min mor der hentede mig, og da jeg havde sagt farvel og tak for en dejlig uge og havde fået alle mine pakkenelliker, kørte mor og jeg i Jysk. Mor havde stjålet min vinterdyne, så derfor skulle jeg have en ny 8D
Da vi kom hjem, pakkede jeg ud, satte vasketøj over og gik i bad. (I kan slet ikke forestille jer, hvor dejligt det var at få et ordentligt bad igen!). Så kørte vi lige et smut ud til min far, hvor jeg hentede en masse ting og sager, som jeg bare havde smidt deroppe inden Tjekkiet (jeg var oppe hos far hele ugen inden Tjekkiet, så min computer, mobillader, alle mine skolebøger og en masse andet af alt mit lort, lå der. Og det blev jeg nødt til at hente - det var jo min computer!)
På  vej hjem kørte vi omkring Blockbuster og Superbest. Vi lejede The Bounty Hunter, Date Night og I love you Phillip Morrison og købte nogle ting ind til aftensmaden. Elisabeth kommer senere og ser film og spiser bøffer og hygger - lige hvad jeg trænger til! For hun er ligesom den 'seje tante', hvor min mor bare er min mor, hvis I forstår, hvad jeg mener.. Også selvom mig og mor er ligesom veninder.

Nå, men nu sidder jeg her på min flade r** foran skærmen og lader musikken gøre mig døsig.
Jeg lover lover LOVER at skrive om Tjekkiet og lægge nogle billeder ud senere, men jeg er bare så træt, og så glemte jeg ledningen til kameraet oppe hos min far, så jeg kan ikke lægge billederne hen på computeren. Typisk mig!

Er jeg gået glip af noget, mens jeg har været væk?

*Ahoj = det tjekkiske ord for 'hej'

Ingen kommentarer: