Pages

12. sep. 2010

Kødkvægsskue

Ahh, jeg sidder i min seng i nattøj og er helt smadret efter Kødkvægsskuet!
Jeg var derude i går fra 8.30 - 15.00 og i dag fra 7.30 til 16.30, og jeg har bare bakset rundt med dyrene, vasket dem, pustet dem (med trykluft, så de bliver hurtigere tørre, når de er blevet vasket. Man reder dem med noget der ligner en kam fra hovedet mod bagpartiet, men man reder i den modsatte retning, altså fra bagpartiet mod hovedet. Ja, det lyder rimelig indviklet, men det er faktisk meget simpelt.), muget ud, vist dem frem til mønstring, racepræsentation, ærespræmie og besætningskonkurrence (okay, der var jeg faktisk ikke med!). Man kunne godt mærke på dyrene til sidst, at de var blevet bakset meget rundt med, for de var bare trætte og umulige. Til mønstring trak jeg rundt med Extreme, og hun var da også bare helt umulig, men jeg er fint tilfreds med min del af præstationen, for fuck hvor jeg kæmpede med hende! Jeg vandt heller ikke noget, men det havde jeg nu ikke regnet med, så det var helt fint.
Vi fik noget helt vildt lækkert frokost, smørrebrød. Mums!
Nå, jeg synes ikke rigtig, at der er mere at fortælle, så I må spørge, hvis der noget I gerne vil vide.

I går da jeg blev hentet ved 15-tiden, kørte vi hjem hvor jeg tog et hurtigt bad og gjorde mig klar til at tage videre til fødselsdag hos fars og Charlottes venners datter, Line. Det var rigtig hyggeligt!

Hvad har I lavet i dag?

1 kommentar:

Line sagde ...

Jeg har lavet absolut intet hele dagen! Eller nej, det er faktisk ikke rigtigt, jeg har lavet lektier, men udover det har jeg lavet ingenting! Skønt! :D