Pages

7. sep. 2010

En lidt rodet, men dejlig dag

Ja, som overskriften tydeligt fortæller, har det i dag været en lidt rodet, men dejlig dag. Skolen var hurtigt overstået, da vores ene lærer var syg, og vi skulle have haft ham fire timer. Ja, FIRE! Så i den ene time fik vi fritime, og så så vi Forest Gump i de tre andre. Rigtig lækkert :D
Da jeg kom hjem, svedig efter cykelturen (ja, jeg er i mega dårlig form!!), ringede min far og jeg snakkede med ham i 40 minutter. Det var rigtig dejligt at snakke med ham. Så gik jeg i Netto og handlede ind til aftensmaden, for min mor kom sent hjem, så jeg havde fået til opgave at lave mad. Jeg lavede noget frisk pasta med nogle champignoner i fløde - det smagte helt vildt godt, så jeg er faktisk ret stolt :D
Efter maden fladede jeg på sofaen med venner og nu sidder jeg og skriver med Magnus, Jonas, en af drengene fra min klasse, og Daniel - en af drengene fra bussen til og fra Tjekkiet. DS er herre sød, ham tror jeg godt kunne blive en af mine rigtig godt venner!
Nå, jeg bliver nødt til at få lavet lektier, fokes. Jeg misunder jer, der allerede har lavet dem! ;)

2 kommentarer:

Line sagde ...

Ej nejnejnej, jeg skal også lave lektier! Hvad sker der for, vi lige har fået matematikaflevering for, i morgen får vi tysk og dansk stil for, og på fredag engelsk stil? AHH, jeg kan ikke klare det!

Jeg håber inderligt, du ikke har nær så mange lektier for, som vi har, haha!

Line sagde ...

Ahh, jo tak, det kan vi i hvert fald godt blive enige om!! Det værste er også næsten, at vi også får alle mulige andre lektier for, så der er bare overhovedet ikke overskud til de der store opgaver der.

Jeg skal en tur til Australien som udvekslingsstudent efter 9. :D