Pages

1. aug. 2010

Søndag d. 1. august 2010

Ja, okay, jeg ved det, jeg ved det. Det er en røvkedelig titel, men jeg er åbentbart ikke så kreativ i dag! Tilgiv mig.

Nå, men i dag er det søndag (hvis I ikke allerede havde opdaget det..) og jeg har ikke lavet andet end at pakke til i morgen, og jeg er faktisk ikke færdig - damn it! - og så har vi haft gæster. Min mors veninde og hendes søn, som er 15, ligesom mig. Jeg har kendt dem hele mit liv og vi har været på ferie sammen og ses en gang om måneden eller sådan noget. De bor i Valby og har ikke bil, så derfor bliver det ikke til helt så meget, som det kunne. Men det var hyggeligt som altid!
Jeg tror nok, at der er internet, der hvor vi skal være, men det er ikke sikkert at jeg får skrevet nogle indlæg. Desværre fokés.

Men jeg vil lige tjekke face og så vil jeg få pakket det sidste til i morgen!

1 kommentar:

Line sagde ...

God tur imorgen! :D