Pages

11. aug. 2010

Onsdag.


Det var så den dag. Jeg synes virkelig at tiden flyver af sted i øjeblikket! Men måske er det pga. skolen, der er jeg jo trods alt 6-7 timer hver dag... Puha! I dag har været meget stille og roligt. Efter skole cyklede jeg ud til min far for at gøre rent (2 timer = 200 kr = YES!). Jeg fulgtes med en fra min klasse og da jeg havde rimelig meget tid, tog jeg da lige med hjem til ham og så hans nye hund, Bianco. Lille, pjusket, hvid hund. Rigtig, rigtig cute!
Nå, men da jeg så langt om længe kom op til min far, gennemblødt efter en regnbyge og nær død pga. mega dårlig kondi,  gjorde jeg rent og så kørte min far mig hjem - ja, jeg er altså lidt doven!
Da jeg kom hjem, smed jeg mig på sofaen og så Topmodel (og lavede lektierne i pauserne, hovsa :D).

I morgen skal jeg i biografen kl. 19.00 og se Step Up 3D med Natascha, nøøøøøøøj jeg glæder mig! :D

Ingen kommentarer: