Pages

19. aug. 2010

Music is my drug

I dag har bare været en forfærdelig dag. Ej, okay, måske lige overdrevet nok, men nøøøøj.
Kender I det, når man har det som om man drømmer? Man er tilstede, men alt er lidt tåget. Man oplever verden, men på en anden måde end normalt. Man ser alt, men opfatter det ikke rigtigt. Sådan havde jeg det i dag.
Og det er så underligt. For man er bare så træt og sløv og orker bare ingenting. Det var ret lækkert vejr, dog med lidt blæsevejr, men jeg orkede bare ikke at cykle ud til far, så jeg ventede en hel time og kørte med Natascha hjem. Hvad man ikke gør for et lift!
Nå, men jeg fik gjort rent. Og lavet alle mine lektier, biologi, matematik, tysk og fysik. Puha, alt for meget læsning! Så nu er jeg endnu mere tung i hovedet end jeg har været resten af dagen. Da jeg var færdig med de pinefulde lektier, spillede jeg kort med min mor, og vi fik grinet lidt. Hvor jeg dog bare elsker min mor! Hun er den bedste i verden! Nu sidder jeg så her på min flade røv og hører musik. Det kan bare altid redde mit humør. Uanset om jeg er sur, ked af det, frustreret, skuffet eller irriteret. Og så kan det gøre mig i endnu bedre humør, når jeg er glad, lykkelig eller har det fantastisk. Men det mest fantastiske er nu, at man kan opdage nye meninger i en tekst og at man kan høre et nummer igen og igen og igen. Se, dét er kærlighed!

Btw, så har min far og jeg bestilt en ny telefon til mig. JUBII! Jeg glæder mig helt vildt til at få den :D

Ingen kommentarer: