Pages

18. aug. 2010

Mega træthed

Ja, i dag har været en lidt deprimerende dag, for det har bare regnet, regnet og så regnet lidt mere! Og så har jeg simpelthen været SÅ træt, fordi jeg kom til at ligge og sms'e med en af mine gode venner til langt ud på natten - hovsa :)
I dag var jeg sammen med Natascha og en anden sød pige fra min skole, lad os kalde hende Sofie (Det hedder hun faktisk). Det var vildt hyggeligt, for vi snakkede, så film, fladede og spiste popcorn. Og nå ja, snakkede lidt mere. Jeg havde lidt frygtet, at der ville blive en pinlig tavshed, men det var det overhovedet ikke, så det er jo bare skønt!

Jeg har fået lavet mine lektier, så nu vil jeg tage mig et lækkert varmt bad og få barberet mine behårede ben.. Jeg har bare ikke kunnet få taget mig sammen til at få gjort det her på det sidste - tag dig nu sammen, Millarikke!
Og så lover jeg mig selv, at ligge mig til at sove tidligt!

Ingen kommentarer: