Pages

29. aug. 2010

Lørdag

Selvom jeg sidder i en bus mod Tjekkiet sammen med min klasse, synes jeg alligevel, I skal vide, hvad jeg lavede i lørdags!

Jeg vågnede omkring 8.30, og jeg lå - som sædvanlig - og så fjernsyn en times tid, inden jeg kunne slippe grebet om min fantastiske dyne. Så nulrede jeg lidt rundt og begyndte at ligge tøj og ting og sager frem til Tjekkiet og klokken 11 kørte jeg med min far, Mads og Natasja til KBH, hvor vi skulle i biografen og se Toy Story 3. Filmen begyndte først 14.20, så da vi kom derind, spiste vi noget frokost og gik rundt og kiggede på butikker.
Jeg havde helt glemt, hvor mange fede butikker der ligger på fisketorvet! Det ligger bla. Monki, BikBok og Mango.
Og det er jo bare lækkert, because I HEART BIKBOK!
Jeg fik da også nasset et par joggingbukser, en trøje og et par cowboybukser fra BikBok ud af min far 8D

Men Toy Story 3 er faktisk en rigtig sød film, ret barsk faktisk. Men den kan klart anbefales - det er sådan en film, man bare skal have set!


Da vi kom hjem fra KBH, begyndte jeg så småt at pakke lidt flere ting og sager til Tjekkiet - bla. toiletsager, men også tøj. Hold da kæ**, hvor skal man have meget forskelligt tøj og mange forskellige sko med, for jeg har ingen idé om, hvordan vejret bliver. Men jeg har nu lidt på fornemmelsen, at det bliver regnvejr, suk..

I må have en god uge, folkens, for jeg kommer ikke til at blogge fra Tjekkiet. Jeg snyder måske lidt og laver nogle klar, men det er ikke sikkert, at jeg lige får tid, så I må jo bare vente spændt og se ;)

Ingen kommentarer: