Pages

25. aug. 2010

I am..

.. a little bit lazy today. Okay, måske meget!
Men fuck det, har alle ikke sådan nogle dage?

Nå, men i dag har faktisk været lidt kedelig. I skolen lavede vi ikke rigtig noget specielt. Og jeg har heller ikke rigtig lavet noget, efter jeg kom hjem. Ej, jeg bliver lige nødt til at fortælle jer én ting: Fordi vi er 9. klasser, kan vi købe en sweater, hvor der er blevet trykt vores klasse (9.D) og alle vores navne på ryggen. Mig og en af drengene fra klassen tegnede "9.D'et" i dag. Det blev herre fedt! Jeg er lidt stolt :D
Vi skriver underskrifter  og betaler i morgen, og så tror jeg, at vi får trøjerne efter Prag!
Uhh, apropos Prag, så er der kun 4 dage til! Vi skal være på parkeringspladsen på skolen 19.45 på søndag.
JEG GLÆDER MIG HELT VILDT! 

2 kommentarer:

Line sagde ...

Ej, skal I til Prag? :D Det bliver sikkert vildt fedt!! :D Vi var i Paris med klassen i maj, og der havde vi i hvert fald en rigtig god tur! :D Det er altid hyggeligt at være på tur med klassen :D

Miss Jeanett sagde ...

Rigtig god tur!! :)

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com