Pages

16. aug. 2010

A good day

I dag har faktisk været en rigtig fin dag!
Jeg har selvfølgelig været i skole, fra 8.15 til 13.55 og det var faktisk slet ikke så slemt. Natascha og jeg spillede volleyball i frikvarteret med Magnus og Hjalte og nogle af de andre 9. klasser. Og ved I hvad? Jeg er fucking dårlig til volleyball! Jeg kan godt ramme bolden, men så farer den bare i den helt forkerte retning. Men what ever. Jeg har det i det mindste sjovt 8D
Nå, men efter skole cyklede jeg ned til stationen, hvor jeg ventede på min gode veninde, Katrineanna. Vi bagte kanelsnegle og hyggede os rigtig meget. Det var lækkert, for det er længe siden, at jeg har været sammen med hende på den måde.

Jeg er rigtig glad for tiden, men på den anden side er jeg også lidt trist. Mig og Josephine, ja, jeg vil ikke sige, vi er uvenner, men vi er ikke helt okay i øjeblikket. Hun forstår ikke, hvordan jeg kan være sådan mod Magnus. Hvordan jeg kan gøre sådan noget mod ham. Men hun ved bare kun, hvad hun har hørt, og hun har ikke hørt det hele. Og selvfølgelig forstår jeg hende godt, men jeg synes bare heller ikke, at det er helt fair, når hun ikke ved det hele. Men vi skal nok komme ovenpå igen - det håber jeg i hvert fald...


Jeg har lavet lektier, bundet bøger ind, fundet tøj til i morgen og pakket tasken. Nu vil jeg se My Best Friend's Girl færdig og så vil jeg besøge drømmeland. Sweet dreams.

Ingen kommentarer: