Pages

9. aug. 2010

Første skoledag..

Yikes!
Det var så første dag i skolen efter 6 ugers ferie. Puha, jeg gider bare så meget ikke at starte igen. Jeg skulle først møde 10.30 og jeg fik fri igen 11.45 , lækkert (!), så det er slet ikke det, men at skulle tilbage til lektier, sent fri, tunge tasker og kæmpe opgaver, det orker jeg bare ikke!
Det var selvfølgelig godt at se alle klassekammeraterne igen, men det var på en måde også lidt akavet. Og så fik vi en ny pige; Emma. Hun virker flink, men lidt nørdet, og jeg er lidt bange for, at hun ikke rigtig passer ind i vores klasse. Jeg giver hende slevfølgelig en chance, andet ville jo være ondt, men vi er bare en meget speciel klasse..

Ellers har jeg været sammen med Natascha hele dagen, mega sjovt som altid! 8D
Nå, men jeg vil smutte i seng - jeg er helt smadret.
Sweet dreams!

Ingen kommentarer: