Pages

21. aug. 2010

Frisører

Nøj, hvor jeg hader at gå til frisøren. De klipper altid mit hår så lige, og så føntørrer de det, så det ligener jeg-ved-ikke-hvad. Jeg elsker hårvasken, men det er så også det. Jeg fik klippet spidserne, så mit hår var 'sundt' igen og hun klippede kr*ftedeme omkring 10cm af! Så nu synes jeg virkelig, det er kort. Det irriterer mig lidt, men på den anden side s er det jo bare hår. Det vokser ud igen.

Nå, nu vil jeg glatte mit hår og prøve at få det til at se bare nogenlunde ud, og så tager Mutti og jeg op og spiser hos nogle af mine mors venner. Det skal nok blive hyggeligt.

Fortsat god lørdag, folkens!

1 kommentar:

Line sagde ...

Ahh, sådan har jeg det bare altid, når jeg kommer hjem fra frisøren!! De klipper altid meget mere af, en hvad man nu lige selv synes, de skal. Det er vildt irriterende.

Anyway, jeg håber, du kan få det til at fungere :D Det bliver altid pænere et par uger efter, det må man da sige :D