Pages

17. aug. 2010

Flipbilleder

I dag stod den så på skolefotografering. Portrætter, klassebillede og ... FLIPBILLEDER! Nu går jeg jo i 9., og det er en tradition på skolen. Ret så sjovt :D
Næsten alle fra klassen var klædt ud. Nogle var millitær mennesker, andre popduller (ad!) og gangstar's. Selv var jeg bare i nattøj - lidt kedeligt måske, men jeg er nu godt tilfreds. Jeg tror - håber - , at de andre billeder blev gode, for jeg ser bare altid SÅ dum ud på skolebilleder. Men fuck det, det er jo også kun hele familien, der skal de det :)

Da jeg kom hjem fra skole, snakkede jeg i telefon med Natascha - to gange - og lavede lektier. 2 sider skriftelig engelsk og 17 sider historie. 17! Ja, i know, urimeligt. Og så har jeg set Venner og Topmodel, jeg elsker simpelthen de serier, for de er det perfekte tidsfordriv 8D

I morgen skal jeg være sammen med Natascha og en anden sød pige, det glæder jeg mig til. Yay!


Nu vil jeg gå ud og tage noget is, MUMS. Det passer perfekt til det lorteregnvejr (jeg kan godt lide det, når jeg er inde, men når man skal ud i det, er det ikke længere så sjovt, vel?) som bare har stået på hele dagen!

Ingen kommentarer: