Pages

15. aug. 2010

En stille og rolig søndag

Her sidder jeg så solidt plantet under dynen. Nøj, hvor jeg elsker dig, dyne!
I dag har jeg ingen planer overhovedet. Ud over lektierne selvfølgelig.. damnit! Ej, det er faktisk ikke så slemt, for jeg skal kun have læst enegelsk, og det er bedre end så meget andet. Men ellers tror jeg bare, at jeg vil spille kort med min far, se film og bare HYGGE mig.
Og hvis jeg så kommer til at kede mig, kan det jo være, at jeg finder scraptingene frem. Jeg har nemlig en passion for scrapbooking. Jeg elsker at være kreativ. Og så synes jeg, at det er en god måde at være kreativ på, for jeg sætter altid musik på, lukker mig inde på mit værelse og tænker over livet, imens jeg hygger mig med scrapbooking. Og så kan man sagtens gå fra det og lave videre på det senere. Det er bare én ulempe ved det: det er MONSTER dyrt!
Jeg kan også rigtig godt lide digital scrapbooking. Samme princip, bare på computer. Det er ikke dyrt, da man kan downloade en masse ting, freebies, på www.digiscrapdepot.com. Det tager bare lang tid, da man skal finde det man skal bruge og så downloade det. Og så fordi jeg er lidt nørdet, har jeg delt tingene op i kategorier.

Nå, men nu vil jeg få læst engelsk. Og så vil jeg tage noget tøj på og banke min far i kortspil!
Fortsat god søndag :D

Ingen kommentarer: