Pages

11. aug. 2010

At filosofere: Kan man være afhængig af frihed?

Dette er noget, jeg virkelig har tænkt meget over.
For jeg har et meget underligt forhold til det med kærester og at være kærester. Det lyder underligt, jeg ved det, men jeg føler mig fastspændt, indelåst, underligt tilpas. Jeg har det som om, jeg ikke kan gøre, hvad jeg har lyst til. Som om jeg skal være på én bestemt måde, eller at jeg hele tiden skal være perfekt. 
Og så synes jeg ærligt talt ikke så godt om det der med titler. Kan man ikke være ligesom kærester uden at være kærester, hvis du ved hvad jeg mener? Skal den dumme titel virkelig ind i billedet? 
Er det fordi, jeg er mærkelig, hader titler eller er jeg simpelthen afhængig af frihed? Eller er det noget helt andet?
I have no idea. 
Er jeg den eneste, der har det sådan?

3 kommentarer:

Monkally sagde ...

Hm. Nu har jeg selv en kæreste, og jeg tror virkelig, at det er hvad man gør det til. Der er ingen som bestemmer hvordan du vil være kærester med din kæreste. Der er jo ingen som siger, at I skal kysse hver gang i ser hinanden - det er der altså ikke nogen regel om :P Bare som eksempel.

Det er vel meget hvad man gør det til.

Dejlig blog!

Millarikke. sagde ...

Du har nok ret.
Haha, det er nok bare mig, der er en smule underlig :P

Tak.

Camii sagde ...

Synes rigtig godt om min x10 mini :) Jeg har lynhurtigt lært at skrive på touch :)
En bagdel er nok at indstilligerne er rimelig forvirrende, og der er nogle enkelte funktioner man havde forventet var der, som ikke er der på samme måde. Men de fleste af disse kan rettes op ved at downloade en app fra market ;)
Telefonen levede i hvert fald fuldt op til mine forventninger :)