Pages

27. aug. 2010

Aftensalg

Så står den på aftensalg i Holbæk i aften. Jeg skal der ind med Natascha og Magnus, som btw er blevet min kæreste :i Ihh, jeg hader bare ordet 'kæreste'. Nå, men det skete i går aftes. Vi sad og snakkede på en bænk i en times tid, og så spurgte han mig og ja... jeg sagde så ja. Men jeg er glad :D
Jeg skal have fundet en gave til Josephine i aften, for hun har fødselsdag næste lørdag, når vi kører hjem fra Prag. Men der er bare ét problem: jeg har ingen idé om, hvad jeg skal købe til hende! Nogen forslag?

Nå, jeg er sulten. Jeg håber snart, at der er aftensmad!
Fortsat god fredag, folkens!

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Eeeeeej, hvor er det godt!! :D :D Tillykke med ham! :D

Aww, tak og i lige måde. :)

Line sagde ...

Tillykke! :D Og god shoppetur, siden jeg gætter på, det er det, "aftensalg i Holbæk" indebærer, haha! :D