Pages

8. jul. 2010

What a wonderful day.

Ja, nu er jeg så vendt hjem fra bedsteforældrene, hvor vi fik snakket, spillet kort, spist god mad og spillet lidt mere kort. Og inden du spørger - ja, vi er kortmennesker, vi elsker at spille kort! (Min mor og jeg har flere gange været på ferie med min mormor og morfar, og vi sidder altid og spiller kort mindst en time om dagen - det er så hyggeligt!)
Det var rigtig hyggeligt at være på stranden med min veninde og hendes veninde. Jeg synes, det er så skønt, når man er sammen med en veninde, man egentlig ikke har set længe, og man så bare kan snakke og have det sjovt, som om man så hinanden hele tiden! :D


Nu vil jeg som den filmelsker, jeg er, sætte en af mine mange film i dvd-maskinen. Jeg har lyst til at se en rigtig tøsefilm, og valget står mellem How to loose a guy in ten days, Bride Wars og My best friends girl. (Det skal lige siges at jeg eeeeeeeeeelsker Kate Hudson!! 8D)

Ingen kommentarer: