Pages

30. jul. 2010

Overnatning..

.. hos mormor og morfar er altid så hyggeligt! Vi plejer at spise noget god mad til aftensmad, hygge foran fjernsynet og spille en masse kort. Men denne gang stod det mest på istandsættelse af morfars modeljernbane. (Som jeg skrev i et tidligere indlæg, har han sådan en gammel modeljernbane), og før var det bare en nogle skinner på en træplade, men nu skulle der ske noget! Morfar havde købt sådan noget græsagtigt noget, en masse små træer og noget hæk. Vi fik malet bjerge, lagt det kunstige, papiragtige græs, lagt grøn filt på bjergsiden, lavet vej (vi fik lavet sådan en underlig, grålig masse af savsmuld, maling og lim), sat huse op og sat træer og hæk op. Vi blev ikke færdige, vi har kun nået cirka en tredjedel, men vi fik egentlig lavet ret meget.
Mor kom senere på dagen, og vi spiste lækker frokost og spillede kort. 
På vejen hjem kørte vi i kvickly og købte ind til aftensmad, frikadeller, (mums!), og jeg købte tre forskellige slags is: vanilie, skildpadde og brownie. Jeg skal spise is i aften :D
Nu sidder jeg så her, og spiser frikadeller, brun sovs og kartofler og ser Americas Next Topmodel. Mor har en ven på besøg, så jeg har taget mine natbukser på og plantet mig på værelset. 


Nå, tilbage til maden..

Ingen kommentarer: