Pages

3. okt. 2010

Oreo, en last


Nogle drikker for meget cola, andre spiser for meget slik. Jeg spiser for mange Oreo's.
Jeg ved næsten ikke noget bedre end at åbne en pakke Oreo, tage den lille kakaokiks med vaniliecream ud af pakken, ligge den ind på tungen og knase den sprøde, lille sag med den guddommelige smag. Hvis jeg fik lov (og havde pengene) kunne jeg spise flere pakker på et øjeblik, for jeg kan bare ikke blive træt af dem. 
Er det bare mig, eller ser den lille kiks ikke bare liiiiidt fræk ud med dens sorte kiks og hvide cream?

Hvad synes du, thumbs up eller thumbs down?

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Hvor er det weird! Jeg sad nettop lige og tænkte på Oreo´s! De er da for lækre! :D
Thums up!
---
Tusind tak, jeg er også virkelig glad for resultatet ;)

Line sagde ...

Thumbs up!! Ahh, jeg elsker dem!! :D :D :D Næste gang du får nogle, så giv en til mig!! :D