Pages

28. jul. 2010

Når jeg keder mig, rydder jeg op

Okay, jeg ved godt, at det lyder mærkeligt, men når jeg keder mig, rydder jeg op. Jeg får ind i mellem sådan et hvorfor-ligger-alt-mit-tøj-hulter-til-bulter- eller hvorfor-kan-jeg-ikke-finde-noget-flip, og så sætter jeg musik på og begynder at rydde op eller hiver alt tøjet ud af skabet og ligger tøj sammen. Jeg er underlig - jeg ved det!
Men i dag gik jeg så rundt og kedede mig lidt, og så fik jeg kigget ind i mit skab. Nøøøj, hvor der roder, tænkte jeg. Og så, ligesom jeg lige har beskrevet, satte jeg musik på, flåede alt tøjet ud af skabet og begyndte at lægge det sammen. Da jeg var færdig med det, fik jeg puttet alle de papirer, opgaver, stile m.m. fra sidste skoleår ned i en kasse, så nu er der plads i skuffen til en masse nyt crap 8D


Ellers har jeg været på vig kræmmermarked i dag, jeg købte tre dvd'er og en vandmelon (haha!). Så har jeg set en film sammen med min mor og været lidt ude og handle. Rigtig hyggelig dag, jeg elsker at nulre rundt herhjemme!

Ingen kommentarer: