Pages

8. jul. 2010

Misundelse er en grim ting..

Ja, misundelse er en grim, grim ting, men desværre også noget mange folk lider af. Jeg er stort set aldrig misundelig, men jeg kan nu ikke helt lade være med at blive bare lidt misundelig, når jeg læser om alle dem der er taget på Vig-festival her i dag.. Det ville da have været super fedt at høre god musik og hygge sig med nogle af de mennesker, man aller bedst kan lide :-) Men set fra en anden synsvinkel, er Vig-festivalen så bare en børnevenlig udgave af Roskilde Festivalen? 
Jeg tænkte bare først på det i mandags, og der var det ligesom lidt for sent. Pyt med det, det er da også fint nok at sidde alene herhjemme og kede sig - not!


Men jeg må bare drømme videre og så huske at købe en billet næste år, for der er desværre ikke så meget, jeg kan gøre ved det nu, andet end at drømme videre.. 

Ingen kommentarer: