Pages

9. jul. 2010

Mangler du læsestof til ferien?


Jeg synes altid, at noget af det mest irriterende, når jeg skal på ferie , er, at jeg aldrig kan finde ud af, hvad jeg skal have med af bøger. Jeg har flere gange tænkt på, at der burde være en liste med bøger på biblioteket, forlagenes hjemmesider m.m, så man kunne få lidt inspiration til ferielæsningen. Derfor tænkte jeg at lave en liste til dig med bøger, som jeg rigtig godt kan lide.

Så værs'go - her er en liste med gode bøger, du kan læse i ferien. 



Chick-lit
Sushi for begyndere, Marian Keyes
Engle, Marian Keyes
Tre sider af samme sag, Marian Keyes
Vandmelonen, Marian Keyes
Rachels ferie, Marian Keyes
Sidste Udkald, Marian Keyes
Under dynen, Marian Keyes
Lipstickjunglen, Candace Bushnell
One Fifth Avenue, Candace Bushnell
Mine hemmeligheder, Sophie Kinsella
Hushjælp søges, Sophie Kinsella
Hvem er jeg?, Sophie Kinsella
Pige i tyverne, Sophie Kinsella
Bridget Jones Dagbog, Helen Fielding
Dårlig opførsel, Isabell Wolff
The Carrie Diaries, Candace Bushnell


Serier
Serien om Mira (Dæmonernes hvisken, Dronningens tåre, Krystalhjertet), Josefine Ottesen
Krigeren (Krigeren på den yderste ø, Krigeren bag borgens mure, Krigeren over åbent vand), Josefine Ottesen
Shopaholic-serien (En shopaholics hemmelige drømmeverden, En shopaholic i NewYork, Shopaholic i medgang og modgang, Shopaholic og søster, Shopaholic og baby), Sophie Kinsella


Andre
Regnbuestenen, Josefine Ottesen
Stævningen, John Grisham
Michelle, Gretelise Holm (bogen er meget barsk)


*Vær opmærksom på, at der kan være sexscener osv. i nogle af bøgerne.

Ingen kommentarer: