Pages

9. jul. 2010

5 sange jeg lytter til i øjeblikket.

RIHANNA
'Te Amo'
"Jeg er vild med den her sang, fordi den er stille og rolig, og den får mig til at slappe af og lytte med."

KERI HILSON
'I like'
"Keri Hilson har en virkelig fed stemme, og så bliver jeg så glad, når jeg hører den."

B.O.B. (FEAT. HAYLEY WILLIAMS)
'Airplanes'
"Omkvædet i den her sang er drømmende, selvom rytmen er hurtig, og det synes jeg er fedt."

TAYLOR SWIFT
'White Horse'
"Den her sang skulle med, fordi jeg synes, det er en sød sang, og så kan jeg relatere til den." 

MILEY CYRUS
'Cant' be tamed'
"Den er fed. Det lyder måske mærkeligt, men jeg får det så godt, når jeg hører den. Det er sådan en lidt rå sang, og det får mig til at føle mig lidt sej. Jeg synes også, at det er fedt, at Miley Cyrus så småt er ved at komme væk fra lillepigerollen og dét, at hun er en Disneyperson."

Ingen kommentarer: